Sängen kallar..



okej, den snarare skriker på mig haha :)
Har tandborsten i munnen nu, och ska så fort jag kan hoppa ner i min sköna, dock kalla säng:/ får fixa en sängvärmare, om det nu kan finnas hah!
Känns iallafall allänt bra och positivt! Fast jag har såkallat syndat lite idag. Visst ångrar jag mig som FAN att jag åt det, men samtidigt ångrar jag allt jag äter. Vill kunna äta normalt igen, umgås och ha trevligt!
Dock är vägen dit låång...:/

Jag har iallafall tillbringat min kväll nere i soffan med mamma och myste och skrattade till " The step brothers" Med will Farell , Hah säger jag bara! Åh shit :) Den var ganska rolig och så, men ganska grova ord, men men :)
Efter den filmen satte jag i "Sällskapsresan" haha, lilla Stig Helmer. Ack Ack:) Men skratta får han en allt att göra:)

Nu ska jag gå och borsta klart tänderna, byta om, och krypa ner i sängen! Ska upp tidigt imorn, vägning och sjukgymnast också, uuuuuh :/

Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: ida



min dag har varit mycket bra.

Hoppas din har varit detsamma.

Imorgon är det april och förhoppningsvis vår på riktigt!





Kram

2009-03-31 @ 22:11:41
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0