Tisdag

God morgon sötnosar! :)


Nu är jag tillbaka i bloggandet, hoppas jag iallafall. Men känns faktiskt jätte skönt att vara tillbaks!
Ställde klockan på 07.35, men blev väckt redan tjugo över sju av min lilla busiga vovve! :)
Men det är ju såklart mysigare att vakna av att man har en liten hund som står på en och slickar en i ansiktet, haha!:)

Idag blir det iallafall varken jobb eller skola, ska till en psykolog och prata av mig lite och få ut mina anorexihjärnspöken!
Om det nu går vill säga..:)

Men har bestämt mig, ska bli frisk, mat kan vara gott. Men det äcklar mig jätte mycket fortfarande. Det värsta är att äta när man är mätt, då känns det som att jag bara lägger på mig hur mycket som helst!
Jag hoppas iallafall på lite shopping idag när vi ändå är inne i stan, och vi ska även käka lunch ute på nån restaurang!
Förra veckan när vi var där blev det både shopping och restaurang besök, närmare bestämt på en Thairestaurang, det var faktiskt gott, men starkt! Jag åt väl mest exotiska grönsaker och lite kyckling. Men vill leva normalt igen, vill, vill, vill!
Vill kunna käka pizza med mina polare igen, gå ut och äta, utan att ha den spärren, tankarna eller ångesten. Men vet inte om jag någonsin kommer fåm leva utan dessa tankarna. Känns mörkt iallafall..:/

Nu ska jag iallafall sminka mig, hitta lite kläder och fixa håret. Har tänkt på att klippa mig och fixa håret som Nicole Richie har på denna bilden, älskar hennes hår här! Men samtidigt vill man ha långt svall nu till  sommaren, gaah. Beslutångest!
VAd tycker ni om  Nicoles frisyr?:)

       
            hmm..vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: majan

Sv: Tack :) Allt är bra! Själv då?



Har en designutlottning på min blogg om du är intresserad ;)

2009-03-31 @ 09:08:45
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Michaela

Godmorgon :D

tack så mycket!!

Det är bra med mig, själv då?

2009-03-31 @ 09:15:06
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: magnus

Hej där! Har läst om hur du har det,önskar jag kunde göra dig frisk nu!!! Klart att det inte är så lätt att förstå det hela för en som inte provat på,men det är väl vårt lilla psyke som kan ställa till det ibland...i kombination med ett lite sjukt samhälle.Ta bara reklamen för alla lättprodukter...

Ha en bra dag och gör nåt kul(shopping kanske:)



2009-03-31 @ 11:27:31
Postat av: Häxprinsessan

Ja det är ingen lek att ha Anorexi. Hoppas du kan leva med monstret. Se det såhär: Kanske finns det alltid där. anoreximonstret. MEN det är inte du. Det har skrämt in dig i ett hörn för länge. Nu kan det få sitta i hörnet ett tag istället medan du dansar mitt på golvet!





Kram

2009-03-31 @ 13:05:28
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0